Friday, December 25, 2009

Tag by Minah

huhu..berkurun baru nk post tag i minah ni ni...xde masa la beb..
dulu xkeje dok umah pon x dan..ni lagi dh keje..
ok layanlah yer



1. Adakah anda rasa anda Hot ?
ye..satu masa dulu..(perasan..)sekarang tidak ag...dh kawen dh rasa x hot plak..


2. Upload gambar kegemaran anda..

















3. Tak ada soalan pun..kena stori pasal gambar kat atas tu..
ni gambar terbaru nayli masa p sarawak aritu..ni gambar snap,
nayli tgh lari..tpp jd mcm main teng-teng plak kan..
4. Bila kali terakhir makan Pizza ??
bila yer..owh dlm bulan ni gak kt Sunway Piramid

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??
lagu apa yer..aku ni jrg dgr radio sebab kt umah nk dengar radio kt astro je lah..
6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ??
sebenarnye tengah mengemas umah..xsiap agini..lum mengemop..tp ngelat bukak internet
sebab cik suami kuar main badmiton..huhu..rajin depan suami jer..xlah..pasni aku sambungla mop..

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??

my suami panggil anne..family n kuarga rapat panggil ella..offismate lama panggil ila..


8. Tag lagi 6 orang


rasanya xperlu kot..semua dh jawab pon tag ni..haha..maka dengan rasminyer aku menutup soalan tag ini..hahaa..sukati aku jer..

jadi soalan no 9 tu aku xyah jawablah yer..haha..ntah paper kan..
okla nanti aku upload gambar2 g kuching k..
dah..nak sambung mop lantai..

No comments:

Post a Comment