Friday, December 4, 2009

Nayli owh Nayli

Ptg td dlm kul 7.30 ptg tiba2 nayli muntah2..
masa tu cik hasben br blik..aku tgh nk masak,
masatu dia br pas susu,so aku ingat dia kenyang
sangat @ dia jolik tekak dia.sebab nayli sgt suka
masukkan jari n jolik tekak dia sampai mcm nk
tercekik,aku pun xtau apasal..adakah hobi..huhu

aku xtau, tp xpenah la sampai muntah..so aku xlah
take seriouse sgt sebab anggap dia saja jolok tekak
dia..but mlm tu nk tdokan dia dlm kul 10pm dia
muntah ag..masa tu dia dh nk terlelap dah..tp mcm
x jerap ( org kedah kata nyenyak)pastu tiba2 muntah
ag..abis baju n tilam dia..so kami pun terus bawak g
klinik..doktor kata xapa2,cuma perut dia bnyk angin,

aku call makcik aku yang jaga dia ckp dia mkn nasik
sikit jer, susu pun 2 botol jer...awat le Nayli..cam tau2
je papa ngan mama dia kene kije wekend ni..dia pun start
wat hal..hope nayli xape2..doakan dia ok2 ajer..


Ini gambar nayli satu petang di zoo..

















2 comments:

  1. ala cian nayli..
    comey je nayli jenjalan kt zoo..
    mesti dia excited kan..
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. ye sgt excited dan x takut lgsung ngan binatang2 yg ada..

    ReplyDelete