Wednesday, December 9, 2009

kids safety harness

korang mesti pernah dengar benda ni kan.
kt malaysia ni xramai ag yang mgunakannya,
kalo tgok kt email2 dari luar banyak dah
safety harness ni di gunakan..tp yang xbestnya
diorang bandingkan ngan binatang..yang biasa
diikat seperti anjing..

tp pada aku benda ini sgt berguna..nama pun
safety harness,tentulah utk keselamatan..
sesuai sekali utk anak2 yang aktif dan lasak.
lagi2 kalo nk bwk g shoping @ tempat ramai
jadi xdelah alkisah orang hilang anak..sebab
mak pak sibuk shoping sampai terlepas anak
kekadang xleh salahkan mak bapak, bagi yang
ada anak tu taula mcm mana rasanya nk beli
barang keperluan dengan bwk diorang ni,
xkan asyik nk tinggal jek ngan baby sitter kan..

dipendekkan citer aku n cik husben decide nk
beli benda ni sebab nayli adalah sgt aktif..
kalo bjalan kt mall selamber dia jek dah xigt
dah kt mama ngan papa dia ni..lagi2 kalo
nampak esculator..sukati dia jek nak naik turun
dan pernah gak masa shoping kt WOB jusco
tetiba dia ilang..berderau darah aku wei..
tempat pertama aku g ialah esculator sebab
WOB tu dekat ngan Esculator..masa tu dah
xingat dah wallet ngan barang tinggal kat kaunter
aku ngan cik hasben dah panik tahap gaban
cari keliling x jumpa...

sekali rupanya dia dok bwh kain2 baju yang
bergantung dlm kedai tu...ya Allah...taulah
macam mana aku rasa masa tu...oleh tu
kami dah pun beli harness ni sebab friday
ni aku n family nk bercuti g kuching..jadi utk
mengelakkan terjadi sebarang kemungkinan
masa kat sana nanti aku beli siap2
kt http://www.mybabypitstop.com/ kedai ni kt
penang so sapa area2 sana lehla beli direct.

seterusnya layan gambar lah















nayli menggayakan harness..suka plak dia















dibungkus dalam kotak seperti gambar..


ada butterfly with zip poket leh boh coklat  n tali utk pegang..















p/s: harness ni ikat kat badan yer bukan kt tengkuk n seret cam anjing tu

No comments:

Post a Comment