Thursday, November 5, 2009

Teater Cuci the Musical

hehe..arini dah ari kamis..tp nk cite psl Ahad lepas,
aku n cik suami tgok teater cuci the musical,
kami dapat tiket free, g bdua je..nayli kne tinggal,
hehe..sesekali kenela dating bedua2an ngan abe..

Overall memang sgt best...sebab live kan..
Gelak je sepanjang teater tu..start kul 3..
kul 5 rehat 20minit..(xtau plak aku ada rehat)
ye la first time nengok kan..kt sini aku nk bgtaula
sikit2 rules kalo tgok teater..sebab kami dah terkena..

Kalu kt wayang leh je nk nengok2 phone sebab silent
takut2 ada msg ke apa..kalu teater jgn sesekali ye..
nanti kene suluh ngan lampu laser kecik..
"jgn buka hs ye nanti ganggu audio"kata cik adik yg jaga
teater room tu.pastu jgnla ko nk mkn2 mcm kt wayang yer..
pastu kalo dtg tu pakaila baju yg mcm fomal sket sebab kt istana
budaya kan..aku nengok org mcm nk g majlis dinner je..huhu..
seb baik aku n cik hasben kai kemeja...agak formal la kan..

pastu yg ag best pas abis tu ko leh jumpa live ngan pelakon2..
nk amek gambar ke..autograf ke...aku hampeh...
kamera xdak...adik aku x pulang ag..nanti aku tunjuk gambar
dr hs cik abe je lah ye..habis teater dlm kul 6.45.......
lama kan..berbaloi la kalu beli tiket..tempat yg aku dok tu kt bawah
dan bhgn tepi kt belakang berharga RM145..tet...jgn araple nk g sendiri
kalo xdapat free..kal yg paling murah RM45 dok kt atas sekali...

tujela serba sedikit pengalaman saya nengok teater....nanti aku cite pasal
keje br aku ni..hehe tgh sesuaikan masa balik antara kerja ngan rumah
tetangga..xdan nk bertenet..sekian.

No comments:

Post a Comment