Tuesday, February 1, 2011

bila anak2 x sihat..

lama rasanyer xbercerite tentang perkembangan
anak2..ye skrg tentulah anak2..sy dh ada sepasang
anak..lelaki n pempuan..Alhamdulillah kurniaan
Allah..so gambar profile pun kenelah tukar dgn
2 org anak..;)

sejak kelahiran aisy bulan nov lalu,Nayli diserang
demam dan selsema,dh lama juga rasanyer dia
x kene,mgkin selepas start dok kt taska.Aisy
pun mcm dh ada tanda2 infected pada awalnyer..
tp terkawal lagi..

nampaknyer demam selsema nayli berpanjangan,
dn seperti biasa kalau dia demam aku pun mesti
berjangkit,harunyer hari kedua bekerja slps rehat
panjang aku mc..apa br start keje dh mc..;)

bila org keliling dh xsihat..aisy pun akhirnye kalah,
dia pun dh bjangkit..sampai kene amek gas haritu.
sbb kene amek gas setiap 4 jam utk 2 ari,
so sbg alternative kami sewa mesin tu kt hsptl,
RM30 sehari,2 hari br RM60, nk dibandingkan
kene berulang alik ke klinik dgn byrn RM20 sekali
neb..hm..lagi berbaloikan..en.husband pun actually
dh survey mesin ni xmhl sgt pon leh dpt dlm RM200,
okla utk kami yg ada anak2 xkuat antibodi ni..

kakak nayli dulu pun kene jugak..siap kene admit lagi.
sampai harini aisy dan kakak masih batuk2 teruk lg,
even cik husben n aku pun dh bjangkit,musimla
skrgni kan..cuma kesian la kt kakak n aisy, kecik lagi
 batuk2 kuat mcmtu..memang mlm tdo xlenala sebab
aisy selalu batuk kuat mlm2..kesian dia..bagilah batuk
tu kt mama aisy..semoga anak2 saya cepat sihat dan
baik2 aja..















aisy tgh amek neb kt umah..sian dia
















kakak yg xsihat sampai dh kurus..







p/s:doakanla anak2 aku sihat yer..sian sgt tgok diorg..huhu

No comments:

Post a Comment