Tuesday, August 3, 2010

Secret..

apala yg secret yer..
xdek maknanya..
i puasa semalam..
sedang melatih diri n si baby
menahan lapar dan dahaga,
maklumlah puasa tahun ni
kene penuh..kalo xrugikan..

haritu cik hubbby ajak buka kt
secret reciepe..i pun lama dah
rasanya teringin nk makan..
last mkn pun xigt dh bila..
tp sebab cik suami ada hal,
maka xjd..pastu semalam puasa
lagi..teringat plak kat laksa singapore
si sr ni..apa lg..mulala menginbox
kekawan di fb kot2 ada yg leh teman..
maklumlah cik suami sgt bz lately..

namun semua pun ada hal,
jadi decide nk g bedua jek ngan nayli,
agpun dekat je sr tu ngan umah aku kan,
petang tu balik nk amek nayli kt umah
makcik aku, tgok ada atok nenek n maksu
aku..irfan pun ada..(anak maksu..)
apalagi Nayli ni kalo dh jumpa irfan,
jgn araple dia nk tegur aku..
tau dah mesti dia xmau ikut aku blik..
haha mcm nk kecewa lagi dah..

sebab dh teringin sangat aku decide..











tapau black papper chicken, air limau kasturi,
marble cheese n choc indulgance cake..
makan sesorang..puas hati..(dr nk mkn laksa
sngapore, tukar nk order blackpapper beef stick,
tp tersilap order chicken plak..haih..nafsu2)

p/s: kamis ni nk posa tak baby..pizza pun lama xmkn kan.. ;)





No comments:

Post a Comment